·160 syf.····Okunma: 09 Aralık 2023 15:57 Bir oturuşta, soluksuz okuduğum bir kitap oldu. Okurken eski Türk filmlerini anımsatan hatta kitapta olay döngüsünün başladığı yerde tahminde bulunduğum ve sonunda tahminimin doğru çıktığı bir kitaptı. Gerçek bir hayat öyküsü okurken bu kadarı olmaz dediğim yerler oldu ama hepimiz biliyoruz ki hayatta bu kitapta yazılan acılardan çok daha fazlasının çeken insanların olduğunu. Sonu kısa kestirilmiş basit bir şekilde bitmiş ancak olan döngüsü o kadar güzel işlenilmiş ki, betimlemeler o kadar güzel yapılmış ki okurken yaşıyormuş, yanlarındaymış gibi hissettim. Bazı yerlerinde göz yaşlarıma engel olamadım. Akıcı bir dili var sıkılmadan okuyabilirsiniz. Mutlaka tavsiye ediyorum.