Mihriban A.
@Alakoza · 2yıl
Takip Et
Bence Underrated Bir Manga
9/10
·
192 syf.
·
Kitabı okudu
·
2023 2. kitabı
Bence Her Ne Kadar Fandomu Biraz Toxiclik İçerse De,Bence Animenin Ve Mangasının Güzel Olduğunu Düşünüyorum,Evet Bir Süreliğine Bazı Olaylar Tekrarladığı İçin Sıkıcı Gelebiliyor Ama Yine De Güzel Bir Mangaydı.
My Hero Academia, Vol. 1
Kohei Horikoşi · VIZ Media LLC · 2015
605 okunma
2 beğeni
·
64 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap