Sina Akyol’u Küçük İskender sayesinde tanımıştım. Su Tadında sayesinde de tanışmış olduk. Tek solukta okudum. Okudukça kendisine çekti, diliyle büyüledi. Gerçekten de su tadındaydı, akıp gitti. Kendisiyle bu kadar geç tanıştığım için kendi adıma pişman olsam da hiç tanışmamış olabilme ihtimalime karşın yine de kendimi şanslı sayıyorum.
Okumayı düşünen herkese tavsiye ederim.