Eskiden buranın güzel bir tadı vardı. Şiirler, kitaplar, romanlar okumanın bir heyecanı... Aylar önce yazdığım ve unuttuğum birkaç satıra denk gelmenin, "Vay bee çok güzelmiş" demenin bünyede bıraktığı kıpırtılı bi his vardı. Garip bir şekilde kendimi ait hissettiğim bir yerdi. Artık burada ne eski tadı bulabiliyorum ne de kendimi buraya ait hissediyorum. Şiirler, kitaplar, romanlar okumanın da pek bi heyecanı kalmadı.