Okumadığım CoHo kitabı kalmayana kadar devamm. Yazarın kitaplarını okurken yaptığım bir hatayı farkettim. En iyileri sona saklamalıydım çünkü çıtam arşa çıkıp bir anda yerin dibine inmiş gibi oldu. Yazarın kalemi bütün kitaplarını okunur kılıyor ama konular hep mi aynı olur. Ana karakterlerin en az birinin ailesinden biri illaki uyuşturucu bağımlısı olmak zorunda. Bu kitapta da öyle esas kızımız Beyah. Anne ve babasının tek gecelik ilişkisinden doğma bir çocuk babası farklı şehirde ve her yönden bağımlı, sorunlu annesi büyütüyor. Babasının gönderdiği paraları kendisi harcıyor kız da kendi kendine fakirlik içinde permeperişan büyüyor. Annesi yüksek dozdan ölünce görüşmediği babasının yanına gidiyor. Babası da durumu iyi olan biriyle evlenmiş kendisi de terfi almış refah içindeler ve yazları sahil evlerinde kalıyorlar. Evlendiği kadının da yetişkin bir kızı var Beyah'ı benimseyip gerçekten çok iyi davranıyor. Kızın içinde bulunduğu durum fazlasıyla üzücü ama kitap boyu herkese önyargıyla yaklaştı. Kapalı kutu gibi davranıp işine geldiğinde herkese laf yetiştirmekten geri kalmadı. Kendisi gibi sırları olan Samson'la tanışıp aşık oldular. Beyah duygularında gerçekten samimiydi aşkına sahip çıktı ama Samson karakteri bana samimiyetsiz geldi. Kitabın en iyi yanı Beyah'ın karakter gelişimi oldu. Kendini geliştirdi ve tüm yaşadıklarından sonra mutlu bir kadın oldu. Yazarın kitaplarından verim almak istiyorsanız Bizimle başladı bizimle bitti, Verity ve İtiraf kitaplarını sona saklayın.