Kitabı genel olarak sevdim ve okurken eğlendim ama şöyle ki karakterlere bağlanamadım. Başlarda Everly'ın talihsiz randevuları okuyarak başlıyoruz ve tam da oralarda sarmadı beni galiba. Pek benlik değildi ya da bu okumanın zamanı değilmiş diyorum. Arkadaşlık ortamları samimi ve güzeldi okurken keyif aldım. Bir de diğer asıl önemli bir konu Everly ve Shep’in hiç iletişiminin olmaması... Doğal olarak bende okurken bir etkileşim hissetmedim. Duygular baskın değil ve hızlı bir ilerleme okuyoruz. Ben romcom bile okusam altının dolu dolu olmasını tercih ediyorum. Bu kitap bana hitap etmedi diyeyim. Yine de güzel bir şekilde okudum yani okunur çerezlik. Şans verebilirsiniz.
3,5/5