Okumaya başlarken bir Dark Romance okuyacağımı bildiğim için çoğu yere takılmamaya çalıştım. Kitap güzel ve akıcıydı. Acaba ne olacak, nasıl olacak diye çevirdim sayfaları ancak beni rahatsız eden şey açıkçası kadın karakter oldu. Tamam anladık bu tarzda iyi adam diye pek bir şey yok. İlla ki okurken bir dişlerimizi sıktıracaklar bize bu adamlar başta. Ancak istiyorum ki kadınlar biraz gururlu olsun. O kadar şeyden sonra böylesine affedici olmasın. Anladık hikaye genelde mutlu sonla bitecek ama biraz süründürün şu adamları be... Ne dediyse boyun eğmeyin, yok dokunuşlarına istemesem de boyun eğemiyordum demeyin lütfen yaaa... Kitap kötü değildi. Bu tarz hikayeleri seviyorsanız okuyun bence ama kadın karakter bence bir deli edecek sizi