Ne diyon len sen SİBOPPPPPP :)
3/10
·328 syf.··
2023 3. kitabı
Yıllar sonra bu notu okuduğumda derin bir oh çekerek yazdığımı hatırlamak isterim. Staj yaptığım dönemde 2 liraya aldığım bu kitabı keşke almasaydım demiştim :) Başladığım kitabı zorla da olsa bitirme huyumdan dolayı bitirdiğim bir kitap. Sıkıcı ve dili benim beğendiğim bir dilde değildi. Çok amaçsız bir kitap bence. Bana ne kattı dersem; Her kitabı almamam gerektiğini derim :) Ama kitabın kapağı çok tatlış :)
1000Kitap
SibopBaşar Başarır · Can Yayınları · 2017309 okunma
·
34 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.