Yıllar sonra bu notu okuduğumda derin bir oh çekerek yazdığımı hatırlamak isterim. Staj yaptığım dönemde 2 liraya aldığım bu kitabı keşke almasaydım demiştim :) Başladığım kitabı zorla da olsa bitirme huyumdan dolayı bitirdiğim bir kitap. Sıkıcı ve dili benim beğendiğim bir dilde değildi. Çok amaçsız bir kitap bence. Bana ne kattı dersem;
Her kitabı almamam gerektiğini derim :)
Ama kitabın kapağı çok tatlış :)