Puan vermedi·400 syf.··
Beğendi
·
2023 15. kitabı
Kitap çok güzeldi, seriyi çok sevdim size her duyguyu yaşatan bir kitap ama hayal kırıklığına uğradığım tek konu sonu, vanessa'ya ne olduğunu söylemediler bile, yan karakterlerle birkaç olay daha olsa fena olmazdı sadece kısa kısa özet geçilmişti , onun dışında kitap akıcı ve diğer kitaplarda olduğu gibi heyecan vericiydi.
Ötanazi Okulu 4Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20234,098 okunma
·
40 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.