Puan vermedi·400 syf.··Beğendi
· Kitap çok güzeldi, seriyi çok sevdim size her duyguyu yaşatan bir kitap ama hayal kırıklığına uğradığım tek konu sonu, vanessa'ya ne olduğunu söylemediler bile, yan karakterlerle birkaç olay daha olsa fena olmazdı sadece kısa kısa özet geçilmişti , onun dışında kitap akıcı ve diğer kitaplarda olduğu gibi heyecan vericiydi.