Kitabin konusu degisikti. Yazmak isteyen ama nerden baslayacagini bilememsi epey hosuma gitti. Madam bobogele ise uyuz oldum. Malesef gercek hayatta da boyle insanlar var. Ama kitabi ona baglamasini sevemedim. Gercek motivasyon kavnagini hayatini anlatsaydi oldu bittiye getirmeseydi. Kisisel gelisimini yazardan ozur dilemesini beklerdim. Cok sey bekliyorum galiba. Cok kinci ve affetmeyi basaramadigimi fark ettim. Kimse bilmiyor ama kalbimin bir kosesinde biriktiriyorum. Cunku ayni seyleri yasamaktan biktim.