Çok sevdiğim bir kitap oldu ama buna rağmen slow burn olduğu için çok kez kitaptan koptuğum oldu. Hiç benlik değil yavaş ilerleyen kurgular. Ama yine de bunu çok sevdim ve bitirmek için direndim. Çok fazla karakter vardı ama bir yerden sonra alışıyorsun. Tam bir gün ışığı ve huysuz baş karakterler okuyorsunuz. Adam tamamen huysuz bir karakter kadın ise neşeli (ne kadar çoğunlukla rol yapsa da) bir karakter. Beklentim çok azdı romantizm okumak konusunda. En azından ilk kitapta. Çünkü daha seri okunabilir yapıyor bu olay dkdkdk Gerçekten de neredeyse hiç okuyamadım :( Daha çok giriş kitabıydı zaten serinin devamını okuyacağım tabiki merak ediyorum.
4/5