Kafamda debelenip durduğum, ayrıntılarda boğulduğum ve verdigim birçok kararı sorguladigim zamanda cikti bu kitap karşıma. Sanki karşımda bir psikolog vardı ve verdiğim kararları, farkindaliklarimi, doğru yolda gittiğimi onayladı. Işık oldu bana, yol gösterdi ara ara... Okurken kendimi buldum, kendimi gördüm ve birçok duyguyu yeniden hissettim sanki. Artık çok daha güçlü, ne yaptığını bilen ve bundan sonra daha sağlam adım atan biriyim. Yazara sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. Bence günümüzün en büyük problemlemlerinden biri manipülasyon. Her ilişki bir güç ilişkisi. Etrafta tahmin ettiğimizden çok daha fazla narsist ile icice yaşıyoruz ve kurban ediyoruz farkında olmadan kendimizi. Cikilmayacagini düşündüğümüz bir yola giriyoruz. Sadece kadın erkek ilişkisinde değil, arkadaşlık ve aile ilişkilerimizde de geçerli bu durum. Lütfen okuyun, önerin, bilinçlenin. Çok fazla aydınlanma yaşayacaksınız.