Hepimiz zaman zaman aldığımız kararları sorgulayıp pişmanlık duymuşuzdur. Başka kararlar alsaydık neler olurdu diye düşünmüşüzdür. Başka hayatlarda yaşama ihtimalini kafamızda çevirmişizdir. Ancak bazılarımız bu düşüncelere daha fazla kapılıyor. Belki ruh sağlığı bozulabiliyor. Ben de kararlarımı sorguladığım bir dönemden geçerken bu kitabı okumuş bulundum. Kitabın popüler olduğu zamana göre gecikmiş bir okuma olsa da benim için aslında tam da zamanında olan bir okuma oldu. Çok çok beğendim. Başka hayatlarda bizi neler bekler? Hangi duyguları hissedebiliriz? Bütün hayatlarımız bize ait ve bizden bir parça iken kök yaşamımızdaki potansiyelimize küsmek ve sırt çevirmek ne kadar mantıklı olur bunu kitap çok iyi incelemiş. Çok akıcı, samimi bir kitap. İyi ki okumuşum.