Açıkçası kitabın ismi çok ilgimi çekmişti öyle almıştım. İyi ki de almışım o kadar güzeldi ki bir solukta okudum. Kitabın ismi aslında kitabın kendisi kitabını içeriğini bu kadar net anlatması şaşırtıcı. Kitapla ilgili spoiler vermek istemiyorum kesinlikle okumanızı tavsiye ederim. İlk başlarda normal bir hikaye gibi görünüyor düğümler sonra çözülüyor ve o kadar merakla okutuyor ki kendisini. İçerik olarak çoklu kişilik bozukluğu olan bir kadının hikayesini anlatıyor çok çarpıcı ve güzel bir kitaptı kesinlikle okunması gerektiğini düşünüyorum.
Coşkun IrmakKendini Doğuran Kadınlar