·400 syf.····Okunma: 24 Aralık 2023 18:01 affedersiniz ama bok gibi kitap. neden ilk kitaptan itibaren devam etmedi anlamadım. çünkü bu kitapta lia ve adrianın hikayesinden çok lia ve adrianın sevişmesini okuduk. çok zorlamaydı her şey. adrianın sözde coolluğu, lianın salak saçma tripleri, ikilinin diyalogları. ya bi kere inlemenin nasıl olduğunu biliyoz yazar abla niye her diyaloğa mm ah falan koydun ki çok cringedi haberin olsun. liadan da ciddi nefret ettim. madem istemiyon çocuğu neden günleri sayıyon e be salak. adriandan da nefret ettim. zorbanın teki.
kitabı okumamın sebebi de bu aralar ciddi kafama göre kitap bulamıyorum. hazır bi seriye başlamıştım devamını getiriyim dedim. demez mi olaydım ıdk. hızlı okunuyor ama kitap garip şekilde akıyor. bela okuya okuya bitirsem de sağlam okunuyor kitap.