Kitap ilk başlarda sıkıcı geldi ama sonra bir karakter gelince kitap eğlenceli hale geldi.kitapta bir kızın annesinin gitmesi ve geri gelmemesi üzücüydü .Annesi gidiyor ve arkasında bir sürü borç bırakıyor ve bu borçları ödemenin tek yolu da yelkenlileri olan Moana'yı satmak oluyor.Bu çok üzücü çünkü o yelkenliyi annesi, babası ve kız birlikte onarıp tekrar yapmışlardı ve elinden annesiyle ilgili olan bir şeyin gitmesi üzücüydü ve annesinin gitmiş olmasına rağmen kız yunusları görünce annesinin ona bir mesaj gönderdiğini sanıyor ama annesi gelmiyor.Ben sonunda annesinin gelmesini bekliyordum ama öyle olmadı.Kitap güzeldi ama kesinlikle daha iyilerini okudum.