İkinci baharını yaşayan yazarımız, eşi Işık Hanımla tanışma serüvenini otobiyografik bir eser olarak kaleme almıştır ve bunu görsellerle destekleyerek okurlarına akıcı ve şirin bir kitap hediye etmiştir.
Her satırında eşine olan aşkını ve hayranlığını dile getiren Tekin Bey bizlere aşkın yaşının olmadığını gösteriyor ve içimize umut ışığı dolduruyor
Çiftimizin güzel ve sorunsuz bir şekilde başlayıp devam eden doğal ve içten bir hikayeleri var. Benim okurken içim ısındı bu yüzden sizlere de tavsiye ediyorumm
Mutlululukları daim olsun