Sülbiye
@Sulbyoznk · 2yıl
Takip Et
"Nice mutlu yıllara demeyeceğim, çünkü değişen bir şey yok. Günler aynı, insanlar aynı, yalanlar aynı, dekorlar ve sahneler aynı, kandırılanlar aynı. Ve yine aynı olacak; sahte kahkahalar, sıra dışı böğürmeler..İyi kusmalar."
Bir Tek Ben miyim Böyle Yaşayan?
Charles Bukowski
16 beğeni
·
1 alıntı
·
185 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap