10/10
·160 syf.··
2017 162. kitabı
·
7 saatte okudu
·
Okunma: 12 Ağustos 2017 00:56
Aslında kitabı alış sebebim Yaşar Nuri Öztürk'le ilgili olmasıydı. Fakat yazarların girişteki yazılarından dolayı eleştirdiklerini değil tastiklediklerini düşünmüştüm. Şüphesiz kusursuz insan yoktur ve din hakkında kitap yazmak da her yiğidin harcı değildir. Bu kitapta, dini bir konuda konuşuyorsanız, geçtim bilerek ağız eğip bükmeyi, dil sürçmesinin bile kabul edilemeyeceğini gördüm. Yani ne konuştuğunu bilmiyorsan susacaksın... Din çok hassas bir konu, futbol gibi oturup tartışılacak bir konu değil, dini konuşmaların, tartışmaların edebi var... Güzel bir eleştiri kitabı... Eleştiriler yerinde ve açıklamalar yeterli. İyi ki almışım...
Kur'an Aydınlığında Büyü BozmaYüksel Mert · Ayaydınlığı · 20051 okunma
·
8 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gülcan
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim.
Gördüğüm en iyi kitap incelemelerinden biri.