Filmini izlemediyseniz kesinlikle onu da izleyin derim, kitabı okuyup bitirdiğimde tek düşündüğüm şey iyiki 1 hayatımız var ve akışı iyiki şuan olduğu gibi. Her şey zamanında güzel ve yaşamak istediğimiz an yaşamalıyız, hiçbir şeye geç kalamayacak kadar değerli ve bir o kadar da kısa bir ömre sahibiz.