·672 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Aralık 2023 10:20 Öncelikle kitabı çok beğendim. Çevremdeki herkes okuyordu ve çok duyduğum bir kitaptı bende okuyayım bari dedim. Önce abartıldığını düşünerek okumaya başlamıştım ama gerçekten olağanüstü bir kitap.Tek kelimeyle bayıldım.Hele Darenin bölümlerini okumak çok güzeldi. Bayılıyorum kendisine. Kocam :). Daha bitmedi üçüncü kitabını merakla bekliyorum açıkcası. zaten N. G. Kabalın bütün kitaplarında her birinin kurgusu, yazımı mükemmeldir.