·76 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ocak 2024 21:04 O kadar keyf alarak okudum ki ,tüm duyguları hissettim.(hüzün,özlem,mutluluk,çaresizlik...) 14 yaşındaki Altınay'ın okul ile tanışması. Düyşen ise askerlikte öğrenebildiği kadarki okuma-yazması ile öğretmenlik yapması. Yorum yapmaya bile kıyamadığım az sayfalı ve dolu dolu bir kitap. Elime alır almaz bırakmadan soluksuzca okudum . Okuyacaklara şimdiden Keyfli okumalar ...