·464 syf.····Okunma: 01 Ocak 2024 22:48 Ehh King sonuçta yapmış yine yapacağını. Stephen King - her seferinde söylediğim gibi - en sevdiğim yazar. Yazdığı kitaplarda yazma şekliyle, gerçeği doğaüstü olanla karıştırmasıyla, kitaplarının sonlarıyla beni her zaman etkilemiştir. Bu kitapta da yine böyle oldu.
Ana karakterimiz bir yazar. Çocukluğundan beri yazmaya meraklı olan Thad yaklaşık 12 yaşlarında ölümden döner. Sonra karşımıza evli, orta yaşlı bir baba olarak çıkar. Yine yazmaya devam etmiştir. Hatta kitaplarından birinin filmi bile çekilmiştir. Yaklaşık 6 kitap yazmış olan Thadin bir sırrı çıkar karşımıza. Bu 6 kitaptan sadece iki tanesini kendi adıyla yazmış, kalanları da mahlas kullanarak yayınlatmış. Peki bu takma adı Thad neye göre belirledi ve bu ad Thadin başına ne gibi şeyler getirecek. İşte kitabımızın konusu da bu şekilde. Fantastik ve Polisiye harmanı severlerin kaçırmaması gereken bir kitap. Tavsiyemdir.