7/10
·408 syf.··
2024 1. kitabı
Kitabı az önce bitirdim. Kötü diyemem ama sanırım tamamen ne yönde ne amaçla ve ne beklentiyle de okuduğunuz önemli. Yürek yakan bir konu hakkında yazılanları okurken ne yazık ki benim yüreğim yanamadı. Olayların anlatılması ve yaşanılanlar çok yüzeysel işlenmişti. Baş kahramanların hiç birinin gerçek dünyasına giremedim. Isınamadım. Onların acılarını hissedemedim. Ada'nın hayatının anlatıldığı kısımlar ve olaylar çok klişe ve yarımdı. Keza teyzesinin yer aldığı bölümler bile hikayeye oturmamıştı. Keşke sadece İncir ağacı anlatsaydı olayları ve yorumlasaydı daha keyif alırdım diye düşünüyorum. Zaman kaybı bir kitap diyemem okunabilir ama iz bırakacak bir eser değil bence.
Kayıp Ağaçlar AdasıElif Şafak · Doğan Kitap · 20233,383 okunma
·
49 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.