·336 syf.····Okunma: 02 Ocak 2024 17:14 Son derece akıcı bir kitaptı. Elimden bırakmak istemedim hiç. Dark romance sevenler kesinlikle bayılır. Kitabın konusu ve uyarıları sebebiyle ona göre okunması gerekiyor zaten. "Dark" sevmiyorsanız zaten asla beğenmezsiniz. Çok heyecanlı bir yerde bitti. Hemen sıradaki kitaba koşuyorum. İyi okumalarrr.
####SPOILER####
Winter ve Lia'nın aynı kişi olduğunu tahmin etmiştim. Olaylar buralara nasıl geldi ama hiçbir fikrim yok. Merakla bekliyorum.