Kitabı okurken başlarda fena değildi ama ortalara doğru çok sıkıldım o yüzden dümdüz, pek bir şey hissetmeyerek okudum. Eğlenmedim de, beni pek tatmin eden bir Noel kitabı olmadı. İlk başta erkek karaktere asla ısınamadığım için de etkisi olabilir. Daha önce bu kadar bencil, öküz ve cimri bir karakter okumamıştım. Hani sabır çekerek okudum kdkdkdk Kız fena değildi ama yani sen bu adamda ne buldun be kızım. Bir sorgulamadım değil Yazar Bayan Doğru ile Sahte Randevu'nun yazarıymış. O Pukka'dan çıkmıştı bu da Olimpostan çıktı. Daha önce fark etseydim belki almazdım da. Yazarın kalemi hiç benlik değil ısınamadım çünkü. Okurken çokta keyif alamıyorum. Erkek karakterin Noel nefreti de çok abartıydı ehh anladık tamam. Genel olarak sıkıcı bir okuma oldu maalesef, keyif alacağıma emindim halbuki :(
3/5