·119 syf.····Okunma: 04 Ocak 2024 03:13 Melisa Kesmez ne yazsa okurum.Öyle bir yazar ki sanki dün karşılıklı çay içmişiz,yıllardır aynı mahallede oturuyoruz gibi. Öyküler birbirinden farklı konulara sahip, başrollerini başka insanlar paylaşıyor ama güzel olan tarafı o başroldeki kişileri biz bir yerden tanıyoruz, belki iş yerimizdeki bir arkadaşımız, belki mahallemizdeki samimi olduğumuz esnaflardan biri.Çok güzel sımsıcak bir kitaptı. Alıntılarda da çok güzel yerlere değinmiş.Şiddetle tavsiye edilir. Okuyun okutturun.Hala bu yazarla tanışmadıysanız sizin adınıza üzgünüm gerçekten.