Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 04 Ocak 2024 12:39 İlk başladığımda dili çok sade ve olay örgüsü beni tatmin etmeyecekmiş gibi hissettim. Yine de bir merak uyandırdığı için devam ettim. Derken birkaç saat içinde bitiverdi. İnanılmaz akıcı bir kitap ve ilk duygularımda tamamen yanıldığımı hissettim. Bazı yerlerinde istemsizce gülümsedim bazı yerlerinde gözlerimden yaşlar süzüldü. Hayata dair çok ciddi dersler alınabilecek bir öykü var kitabımızda. Hayatın tamamen içinden ve birçoğumuzun tanıdık olduğu duygular barındırıyor. Her okuyanın içinde kendisinden bir şeyler bulacağını düşünüyorum.