Puan vermedi·282 syf.····Okunma: 03 Kasım 2023 21:27 Hepimiz yaşamamızda iyi gitmeyen şeyler olduğunu ve bu olayların bizi ne kadar üzüp yıprattığından bahsediyoruz. Oysa yaşadığımız ve en kıymetli olanın bizim olduğunu unutuyoruz. Kitabın anlatısında da keşke denilen yitip gittiği düşünülen tüm anların aslında umulduğu kadar da iyi olmadığını gösteriyor. Kitabı okumadan elimizdekinin kıymetini bilmeli!