Puan vermedi·64 syf.··
Beğendi
·
2024 4. kitabı
Çok güzel bir öyküyle geldim. 12 bölümden oluşan bu öykü 64 sayfadan oluşmakta. Ben 1 saatte bitirdim. Okurken sinirlendiğim yerler oldu çünkü yazarımız genel olarak kitapta ön yargıdan,insanların düşüncelerinden,egolarından bahsetmiş. İnsanların sürekli bir olumsuz yorum yapma çabası ve kendilerini üstün görme çabası beni de sinirlendiriyor. Öykü de Okumuş kadının ben eğitimliyip diyip okumamış birini onun hayatını bilmeden yargılaması, evli kadının evlilik sonrası ilgi eksikliği,çalışan kadının ben işe gidiyorum daha yoğunum diyip çalışamayan kadının ondan daha az yorulduğunu iddia etmesi.. Yazarımızın öyküsünde bunlara değinmesi çok hoşuma gitti. Bu kitabı okurken anladım ki başkalarının hayatına olan müdahaleler fazlasıyla olmakta insanlar bu müdahalelere sürekli maruz kalmakta. "Kırmadılar mi bütün hevesimi? Gülüşümü yarıda kesmediler mi?" "Başlangıç ve her ölüm yeni bir doğuş." "Annem kalbime hançer gibi batıyordu." "Allah'ım kimlere güvendim ben? " Eğer kitap okuma alışkanlığı kazanmak isterseniz kısa bir öyküyle başlamak en doğrusu. bence tercihiniz bu kitap olabilir sürükleyiciliğinden ötürü rahatlıkla okuyabilirsiniz. Yazarımızın emeğine sağlık bence siz de okuma listesinde bu güzel öyküye yer vermelisiniz.
1000k
Kedi ve AdamZeynep Kasap · Mühür Kitaplığı · 202335 okunma
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.