Spoiler
6,5/10 kitabın ilk 150 sayfası aşırı tahmin edilebilir bir watpad romanı gibiydi zaten kitabın yarısına tekabül ediyor. Birbirlerini sevdiklerini davranışları haykırırken kitabın sonlarında yanan bir okulun üstünde öpüşerek anlamaları aşırı saçma geldi. Ana karakter zaten tam bir drama queen ama kendime yakın bulduğum konuşmalar da oldu özellikle esas oğlanın garip olmaya çalışmadığı zaman söyledikleri ve yaptıkları anlaşılabilirdi. Ahım şahım bir kitap değil ne sevdim ne de sevmedim diyebilirim. Çerez niyetine zaman geçirmelik bir şey arıyorsanız okunabilir. (Kitaba devam etmeme yardımcı olan Charlie'ye teşekkür ediyorum fakat ben Nick olsam sabrım biraz zorlanmıştı ablan kılıklısın.)