Puan vermedi·312 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ocak 2024 02:02 kitap tek kelimeyle harikaydı,daha ilk sayfadan romanın içine çekiliyorsunuz,yazarın akıcı duru üslubuyla beraber olay örgüsü çok güzel bir uyum içerisinde her sayfada acaba daha sonra ne olucak diye merak ediyorsunuz ve bu merak son sayfaya kadar da devam ediyor ayrıca son sayfalarda gözyaşlarımı tutamadığımı da söylemek istiyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum.bu arada 55 günde bitirmedim ahzvfwvzhwhuw bir ara okumaya ara vermiştim malesef o yüzdenn