·376 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Ocak 2024 16:21 Ne güzel yazarlarımız var siz yazın biz okuyalım, dinleyelim . Elinize, emeğinize sağlık
#tatkaçıran#
Hayat ‘a çok üzüldüm, bu kitap aklımda şu şekilde kaldı; Hayatın, Melek Hanımdan çektiği zulüm, annenin yaşattığı beceriksizlik hissi ve diğer tüm psikolojik baskılar... Bu ilişkiyi sadece dinlemek bile beni çok üzdü. Aslında bu kitap bu kadar dar bir alana indirgenemez. Ancak ilk etapta kitapla ilgili aklıma gelen bu oluyor. Hayat; çok zeki, başarılı, çalışkan bir kadın ama annesi yüzünden bunun doğru olmadığına inanmış. Gülizar, İrfan,Kamuran Bey, Selçuk… aralarındaki ilişki çok sıcak-samimi. Yazar kitabın kurgusunu çok güzel ilmek ilmek işlemiş sonuca da çok güzel ulaştırmış. Bazı noktalar biraz olağandışı gelse de genel olarak sevdiğimi söyleyebilirim. İyi ki dinledim Siz yazın bizde faydalanalım.