Nur un incileri kitabini okumus ve cok begenmistim yazarin anlatimi ve yazdigi seyler cok guzel ve akici yazilari kisa olmasina ragamen insani kendine ceken bir dili var bu da benim cok hosuma gitti. yazara basarilarinin devamini dillyor ve yeni kitaplarini bekliyorum Nur'un İncileri