·282 syf.····Okunma: 11 Ocak 2024 22:19 "Kaçıp gitmek istediğiniz yerin kaçtığınız yerle aynı olduğunu görmek tam bir aydınlanmaydı."
Tek kelimeyle efsaneydi. ef sa ne!!!
Çok çok iyi bir kitaptı. Okurken farklı bir yaşamda farklı bir ben ne yapıyor diye sürekli sürekli düşündüm ve hatta deneyimlemek istedim. Gece yarısı kütüphanesi gerçek olmalı ve herkes farklı yaşamlarını denemeli.
Kitabın anlatmak istediği şey de açık aslında: ne olursa olsun kendi yaşadığın hayat senin en mutlu ve doyum noktana ulaşacağın hayattır. Mükemmel bir yazım şekli, mükemmel betimlemeler. Aşırı etkilendim.