·380 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ocak 2024 15:47 Kitabin yorumlari ve incelemeleri çok iyiydi ama nedense tereddutle başlamıştım. Iyi ki başlamışım harika bir kitapti. Başlarda olaylar yavas yavas ilerlese de her sayfasini merakla okudum. Son sayfasina kadar katilin kim oldugunu ya da olayin nasil gerçekleştiğini anlayamadim. Yazarin okuduğum ilk kitabiydi. Akici ve yalin dile sahip.Diger kitaplarını da okumak isterim.
Polisiye gerilim gizem türü kitap okumak isteyenler için tavsiye ederim