·532 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ocak 2024 16:44 Çocukluğumun kitabıydı. Çocukken daha çok severek okumuştum. Ama bu sefer biraz ağır geldi. Balık türleri, isimleri, Latince birşeyler bana gereksiz geldi diyebilirim. Ayrıca finali iyi bağlanmamış bana göre. Ama maceraları iyiydi.