Galibiyet marşlarını çalınnnnn
🥳🥳🥳🥳🥳 Sonundaaaaağ Sınıfın ve okulun en yüksek ortalaması desem inanmazsınız ama bu benim için müthiş bir başarı
··1 alıntı·
222 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Başarıların devamını diliyorumm çook sevindimm 😁🧡
Teşekkürlerrr ❤️🌼
Not; bir kaç sınav notu ( ve sözlüler ) girilmedi daha ama o girilmeyen sınavlarım yüksek o yüzden 90a tamamlamayı umuyorum