ᑭᔕᎥᛕOᑭᗩ丅 ǤᎥᖇL ツ
@Ruhsz
Takip Et
Galibiyet marşlarını çalınnnnn
🥳🥳🥳🥳🥳 Sonundaaaaağ Sınıfın ve okulun en yüksek ortalaması desem inanmazsınız ama bu benim için müthiş bir başarı
26 beğeni
·
2 paylaşım
·
1 alıntı
·
222 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Yakamoz
Başarıların devamını diliyorumm çook sevindimm 😁🧡
1
ᑭᔕᎥᛕOᑭᗩ丅 ǤᎥᖇL ツ
Gönderi Sahibi
Teşekkürlerrr ❤️🌼
Gizle
ᑭᔕᎥᛕOᑭᗩ丅 ǤᎥᖇL ツ
Gönderi Sahibi
Not; bir kaç sınav notu ( ve sözlüler ) girilmedi daha ama o girilmeyen sınavlarım yüksek o yüzden 90a tamamlamayı umuyorum
1