·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ocak 2024 16:18 İlk kitabı 2016 yılında okumuşum, kitabın başında hatırlatmalar olmasına rağmen zar zor hatırlar gibi oldum bir daha seri kitapların hepsini almadan okumayacağım hem insan soğuyor da.
Yazarın dili akıcı ve bu tarz kitapları sevdiğimi fark ettim elimden düşürmeden okudum.
3. Kitabın fiyatını gördüğümde okumam diyordum ama güzel bir sonla bitti arayı çok açmadan okumayı düşünüyorum.
Bu tarz serileri seven ve parası olan varsa alsın çünkü 3 kitap astronomik bi fiyat.