Satrançtan sonra dedim ki bu da guzeldir benim icin hayal kırıklığıydı begenenler elbetteki vardir ama benim icin sadece zihinsel süreçlerime hızli okuma anlaminda katki sağlamıştır onun dışında illa okunalisi bir kitap degil bence...
Ay Işığı SokağıStefan Zweig · İlgi Kültür Sanat Yayıncılık · 201882bin okunma