·126 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ocak 2024 21:37 Kenarda, köşede kalmış ne güzel bir kitapsın sen öyle! Kitap beş öyküden oluşuyor. Birkaç öyküsü yazarın bizzat yaşadıkları. Tipi öyküsünü beğendim ama kışı betimlemesi biraz zayıf kalmış. Jack London'un Beyaz Sessizlik kitabında kışın betimlemesinin tadı hala damağımda. Belki ondan zayıf kaldı.
Kitaptaki ikinci hikaye beni oldukça etkiledi. Öyleki olayın yaşandığı yeri not ettim, bu yaz yapacağım seyahatin listesine ekledim.
Üçüncü hikaye çok tatlıydı ama çok da anlamadım açıkçası. Öyküden ziyade bir masaldı.
Son iki hikayesi mesnevi tadında. Dün, bugün ve yarın var olmuş, olan ve olacak sorunlara yazar kendi fikirleriyle bir ders veriyor okuyucuya, tabi biraz da okuyuca kendini sorgulama payı bırakarak.