Akşam yıldızı okuduğum çok güzel bir kitap oldu ve çok beğendim kısa ama güzel bir roman olmuş kitabı oku bitirdikten sonra beni hiç sikmadigini fark ettim en kısa zaman da efsaneye devam edeceğim İskender pala gerçekten çok güzel bir kitap yazmış başarılarının devamını dilerim