·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Ocak 2024 21:28 Sen Varsan Ben Varım 🩵
Ana karakterimizin 60 yaşına kadar check-uplar dışında hastaneyle bir bağlantısı yokken bir gün spor yaparken yaşadığı nefes darlığından ötürü Doktora gitmiş ve kanser olduğunu öğrenmiş. Bu haberi aldıktan sonra çevresine, ölüme arkadaşlıklarına, ailesine karşı farklı bakış açıları kazanmış ve bu dünyaya bir iz bırakmak adına bir kitap çıkarma kararı almış.
•Ablası Bella ile doktor arayışı içindeyken bir kaç doktorun onu ikinci plana attığına şahit olacağız.
•Kitap bize hastalık sürecinde, kötü günlerimizde çevremizdeki insanların her koşulda yanımızda olmayacağını öğretiyor.
•Kitabı okurken karakterimizin yazmış olduğu hikayeleri de görmüş olacağız. Yani hikaye içinde kısa hikayeler de okuyacağız.
•Kitapta ana karakterimiz babasıyla beraber yaşamaktadır.
• Hastalık sürecinde Yeşim ile tanışıp onunla yaşadığı aşka şahit oluyoruz.
• Gerçekten fazlasıyla beğendiğim bir kitap oldu. İleride bu kitap keşfedilirse ve hakkettiği değeri görebilirse eğer filmi bile çıkabilir bence. Bu kitabı bir kere daha okumayı düşünüyorum çünkü yazılan cümleler o kadar anlamlıydı ki. Özellikle Yeşim'le olan buluşmasında birbirlerine sordukları sorular ve verilen cevaplar beni fazlasıyla etkiledi. Yazılan cümleler, üstünde durulması ve düşünülmesi gereken cümlelerdi. Sonu da bir o kadar ters köşe bir şekilde bitti. Klişelerden uzak farklı bir kitaptı bence umarım en kısa süre içerisinde her okur bu güzel kitabı okuma fırsatı bulur. Ölümü, yalnızlığı, acıyı, stresti,yaşamayı... anlatan bu roman biraz da kişisel gelişim tarzında diyebilirim.
Ben çok etkilenerek severek okudum yazarımızın ve yayinevinin emeğine sağlık.