·144 syf.····Okunma: 16 Ocak 2024 15:17 Sezai Karakoç un yaklaşık 4 5 kitabını okudum .içlerinde en en en çok beğendiğim kitabi bu oldu. içinde bir sürü yerin altını çizdim .çok beğendim .herkese okumasını tavsiye ederim.bence Sezai Karakoç ile tanisma kitabi bu olmalı .keyifli okumalar dilerimmm