9/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2024 12. kitabı
Kitapla ilgili o kadar olumsuz yorum var ki sıfır beklentiyle sırf acaba diye başladığım bir hikaye oldu. Ancak belki de bu yüzden (beklentilerimi düşük tuttuğum için) ben severek, kahkaha atarak ve keyifle okudum. Belki de seri olabilecek bir hikayeyi gayet akıcı bir dille anlatmış yazar. Evet kitapta biraz ağzı büzüşesice bir erkek karakter var arada deli oluyorsunuz ancak her lafına bizim kızımızın gayet güzel yapıştırdığı cevaplar var. Yani öyle okuyunca ben kızımızı deli olmadım. Bunu niye yaptın diye saçımı başımı yolmadım. Beni rahatsız etmedi. Sürekli laf dalaşlarını keyifle okudum ve şu kamp olayında resmen kahkahalar attım. Sırf puanı düşük diye biraz da yüksek puan vermek istedim hikayeye çünkü o kadar gereksiz ergen hikayeleri öylesine yüksek puanlar alıyor ki bence bu kitabın hakkı bu değil dedim. Sonuçta dediğim gibi ben sevdim. Böyle hızlıca biten, keyif veren bir kitaptı benim için.
Uçaktaki YabancıT.L. Swan · Martı Yayınları · 2023988 okunma
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.