·415 syf.····Okunma: 17 Ocak 2024 15:59 ben böyle kitapları çok severim bu yazara da bayılıyorum okuduğum kadarı ile bana iyi gelen kitaplar bunlar içimdeki romantiği doyuruyorlar diyebilirim bir tarafta sürekli klasik ve kendimizi geliştirecek kitaplar okumamız gerektiği sözüne katılmıyorum onlarıda okumalıyız tabi ama böyle şeyleride okuyabiliriz
bu tarz kitaplar bana iyi geliyor ve yaralarımı sarıyor diyebilirim
bu kitapta çok güzeldi ele alınan konu çok güzeldi bence elsie nin insanların istediği cevapları vermezse insanların onu sevmiycegi düşüncesi tanıdıktı
ve insanların istediklerini yapması onu sevmeleri içim jackle çok tatlılar bence jack:)))))))))))