İntikam Kitap Yorumu
4/10
·248 syf.··
2024 2. kitabı
Kitabın dili çok basitti ve çok cringe kısımlar vardı. Karakterlerde sürekli bi edebi olma çabası var ve çok yüzeysel gelişiyor konuşmalar. Okurun fark edeceği hiçbir detay yoktu çünkü yazar hepsini gözünüze sokuyor. Karakterlerin tepkileri ve diyalogları çok tutarsız ve kötüydü.
1000Kitap
İntikamKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20191,742 okunma
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.