Kitabın dili çok basitti ve çok cringe kısımlar vardı. Karakterlerde sürekli bi edebi olma çabası var ve çok yüzeysel gelişiyor konuşmalar. Okurun fark edeceği hiçbir detay yoktu çünkü yazar hepsini gözünüze sokuyor. Karakterlerin tepkileri ve diyalogları çok tutarsız ve kötüydü.