·248 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mayıs 2017 00:00 Uzay hikayeleri pek tarzım olmamasına rağmen bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine almaya karar verdim. Zannedersem yazarın ilk kitabıydı. Başlangıçta çocuklara yönelik gibi geldi ama okudukça hikayesi ve kurgusunun muhteşemliği karşısında heyecanlandım ve kitabı ne ara bitirdiğimi anlamadım. Ortaokula giden kızıma da okuttum ve o da bayıldı. Tüm arkadaşlarına tavsiye ediyor. Kesinlikle hikayesini herkes okumalı.