·344 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Haziran 2017 00:00 İnanılmaz. Tek kelimeyle muhteşem. Aynı yazarın daha önce okuduğum kitabından sonra bu kadar değişik bir tarzda nasıl bir kitap yazdığını merak ediyorum. Ne kan var ne vahşet. Okurken daha önce görmediğim bir kurgu ile karşılaştım. Heyecandan tırnaklarımı kemirdiğimi fark ettim. Kurgunun gerçekliğine bile neredeyse inanacaktım. Kesinlikle Dünya çapında bir kitap ve mutlaka Hollywood da filmi yapılmalı. Yazarı canı gönülden alkışlıyorum.