Bu kitap genç yetişkin olarak tanıtılsa da bence direkt yetişkin olarak da çıkabilirdi. Çünkü hikaye bayağı karanlık, karakterler de genel olarak karanlık, olaylar daha da karanlık… Karanlık dediğime bakmayın, sadece kitabın atmosferi ve konusu bu şekilde olduğu için öyle. Yoksa kitap mükemmeldi, karanlık temasına da bayıldığım için belirtmek istedim. Çok olgun ve ayakları yere basan bir kitaptı bence. Karakterler saçma sapan hiçbir şey yapmıyorlar, hiç mantıksız bir şey olmuyor, her gizem tak tak açıklana açıklana akıyor kitap. İkinci kitap için fazla beklemezsek müthiş olur.